Tuesday, June 26, 2007

Blev Så Jävla Snuvad...

Jag lyckas verkligen alltid bli lurad på mina pengar, denna gången var det ArtRage. Jag hade det bra som det var när jag hade den gratis verisonen av det och hade mina limits nu har jag fått de extra funktioner som är helt värdelösa typ. Åhh... Den gav typ nada! Man skall läsa och titta på saker innan men nä det gör inte jag, jag jobbar inte så. En lärdom rikare men däremot 200 kr fattigare, bara att skratta. Skadeglädjen är trots allt ändå den ända sanna glädjen här i världen. Det bästa med allt detta är att det krånglade först en jävla massa för de behövde en mailadress man kunde verifiera så de inte råkade ut för bedrägeri och jag var fan nära på att ge upp och tillslut hittar jag någon jävla sida, inte deras I might ad, där det då stod att man kunde köra med PayPal så jag in och haxxade om mitt konto som var inaktivt och startade ett nytt. Allt för att få hela verisonen av det jävla fitt programmet, ironi kallas det. - Ejoy it while lasts.

No comments: