Tuesday, June 26, 2007

Åtta, Åtta Dagar, Du Skall Läsa Om Mig...

En lite homage till Varan Tv så här på kvällskvisten... Det regnar fan fortfarnade, har typ regnat ända sedan jag gick upp nollfyra:femtio imorse. Lite trist antar jag men bättre än jävla fittvärme, dessutom så lär det vara lite dunklare sen när man skall sova.

Det ekar tyst ibland raderna.

Sitter och undrar för mig själv ifall folk som borde läsa det jag skriver verkligen gör det.
Antagligen inte...
Dagarna börjar rinna ut, hinner jag ?

Vill inte tvinga på något bara för att, skulle vara som att man fuskade. Fast det gör man väl ändå dagligen i det verkliga livet eller ? Man tar alltid någon slags genväg för att ta sig igenom dagen, det känns som om jag gör det i alla fall. Kan ju verkligen inte svara fullt ut för alla andra. Antingen är det för kort eller för långt, det blir aldrig bra. Jävla bajs meningar !

Man kanske borde göra sig redo för sängen, klockan är nitton:femtioåtta. Man kanske kan läsa lite i en bok eller se lite mer på någon film man aldrig får sett klart annars, bara försöka göra något annat än att sitta här och dividera om massa onödiga saker.

Var lite småkåt förut idag när jag jobbade, nu är jag bara mest trött. Så segt att alltid mot dagens slut så känns allt bara bajs men sen imorgon när man väl är på jobbet så är det typ bra. Det handlar om drygt 12 timmar då bara det känns fel och ork med allt typ, frågan ifall det vore bättre med att avsluta dagen med ett smile och vakna med ett. Behöver mig ett "skjut", då skall man också hitta något som man kan tänka sig, någon som man känner sig trygg och säker med och någon man skulle kunna fungera lite halvt med. Tyvärr kan man inte bara knäppa med fingrarna och även om det skulle vara lätt att fixa något så tar det lite mer tid att fixa något som skulle funka för en själv, jaja slut funderat på detta för nu är det sängen som gäller. Ah ja, har åtminstone ett jobb ett tag.

No comments: