Wednesday, September 12, 2007

What To Do...?

Fan skall man göra idag ? Innan skolan det vill säga, klockan är nu elva:fyrtiofyra och jag börjar klockan tre. Måste senast ta tåget fjorton:tjugotvå tills dess har jag tid att döda. Det jag borde göra är ju självklart plugga, ryska eller försöka läsa ikapp filmvetenskapen meeen frågan är ju bara, orkar jag ? Funderar på att dra mig till Tribe idag och köpa mig ett smycke så jag kan börja tänja, det fula är att jag kommer känna mig som en dålig person ifall jag gör det och särskilt ifall han som piercade mig är där. För vi snackade lite under stunden då han piercade mig och efter att det är bättre att vänta lite och han rekomenderade typ 8-10 veckor och inte 8-10 dagar. Jag höll med honom men det är bara att jag är inte riktigt bekväm med det smycket jag har känner mig lite små fjollig, konstigt nog gör jag knappst de när jag har mina rosa solglasögon med glittriga blommor på men men sak samma. Det andra skälet är att det har läkt mycket snabbare än jag trott och det är inte alls lika smärtsamt som min industrial t.ex.

Blev ingen impuls piercing idag då, eller impuls och impuls. Har ju gått och funderat länge på det bara varit mer en fråga om när. Hur som helst så blir det inte av idag men frågan är ifall man skall ta tåget nu tolv:tjugotvå ändå och driva runt i stan eller inte, för jag hinner inte till Tribe innan deras lunch som är mellan ett och två. Skall man bara driva runt i stan i över en timme då ?? Å andra sidan sitter man bara här hemma och gör så jävla lite att det finns fan inte. Trist att vara hemma... skulle väl kunna gå på stan.

No comments: