Saturday, September 15, 2007

(Igår)...

Det är ganska intressant att trots att jag mår ganska bra och hade det ganska trevligt ikväll så vill jag fortfarande inte leva typ. Lite sorligt. Jag skäms över min "engelska" trodde den var så mycket bättre än den verkligen var. Antar att man blir lite hämmad plus att ölen gjorde lite sitt men trots detta sög den fruktansvärt och jag kunde verkligen inte diskutera ordentligt. Gjorde mig oerhört besviken. Det jobba är att jag har massa jag måste ! få gjort i helgen och jag tror inte på mig själv. Jag "orkar inte", "vill inte". Samtidigt som detta är den mer legitima kursen av de två. Jag bara slösar bort mitt liv känns det som. Samtidigt som jag inte når tillräckligt dåligt för att göra något drastiskt som att ta livet av mig. Hoppa av ryskan är inte heller något alternativ p.g.a. flera saker, orkar väl inte rabbla de men det känns uppenbara för att vara mig. Borde kanske gå till kuratorn igen ? Skulle vilja försvinna men det känns inte "rätt", "mot alla andra".

Fan va jag är fyllesjuk idag, klippt lite gräs nu och tar mig en liten paus.
Skulle ju inte sitta här,
Skulle ha datorn avstängd och bara råplugga,
Blev ju mycket av det.

No comments: