Wednesday, September 26, 2007

Man Glömmer Så Lätt...

Så fort man trots allt glömmer bort all smärta, hur lätt man bara förtycker allt som gjort ont. Jag menar satan va svårt det är sova på ena sidan när man har två ny piercade hål i örat, eller ena är väldigt nytt och det andra är lite mindre nytt men p.g.a. att jag håller på att töja så är det också ömt. Kunde inte sova på min högersida på ett bra tag efter jag hade tagit min industrial.

Frågan som uppstår nu är, när fan skall jag köpa en ny säng ? Vilka dimensioner jag skall ha, eller snarare hur bred sängjävlen skall vara. Skall jag ha en lika stor säng som jag har nu, 105 cm eller skall jag ha en 120 cm eller 160 cm säng ? Det är ju gött som fan med en 160 säng men den är ju bara så stor och tar så mycket plats då och 105 cm är det jag har nu men kanske hade varit gött med 15 cm till, för de ytters få tillfällen då man faktiskt inte är ensam utan råkar ha något slags sällskap i sängen. Bra med lite extra rymd då antar jag.

Borde ju verkligen försöka plugga lite, jag menar jag skall inte ta ett tåg förens om drygt 2½ timme men frågan kvarstår ju du hur motiverad jag är till att göra det. Någon som kan ta fram en piska och se ifall motivationen stiger för mig ?

No comments: