Sunday, September 30, 2007

Kick Me Some More...?

Nä har nog tröttnat på att vajna för dagen. Blir till att vända den här jävla pannkakan, fuckers !

Sitter och lyssnar på Hamell On Trial, får väl lista några bra saker med dagen då:

* Jag har plockat upp kökssaker och haft mig i köket - Snart kan man göra mat där
* Blev nog klar med att packa upp mina kläder idag också - Slipper jag leta i kassar efter kläder, har lite väl mycket garderob
* Slängt mass skräp och tagit reda på vart mina nycklar går till
* Jag har tagit trappan istället för hissen - Skall inte vara lat, allra minst när jag handlat
* Jag har varit och handlat lite mat och lite kökssaker - Satte på möbeltassar på "datorbordet", det vinglar inte nu
* Jag har insett att jag betett mig illa och bett om ursäkt för att hånat Arlene för att hon käkar flingor hela tiden - Nu vet jag hur det är, förlåt
* Jag har mailat min lärare och sagt att jag hoppar av Ryskan
* Jag har lärt mig adress och telefonnummer till mig - Länkharvsgatan 15, Lägenhet nr. 6, 424 66 Angered. 031-7130866
* Jag har skrivit denna lista - Vänt på pannkakan...
* Jag blev precis klar med att steka upp 500 g köttfärs - Hade i en morot och potatis för fyllighet

1 comment:

Anonymous said...

Haha ingen fara, jag ska ta mig en skål just nu"