Wednesday, September 12, 2007

Ryska Imorgon...

Shit... ryska imorgon, ångest ? Jag tror det ja. Missat en hel lektion och hinna ta ikapp detta lär bli kämpigt känns det som om i alla fall, får se vad jag missat imorgon. Det är film senare på dagen, Sunrise från '27. Har fortfarande inte hunnit läsa ikapp filmvetenskapen, har väl ca 150 sidor kvar, kanske lite mer. Får fan ta mig i kragen och försöka plugga lite i helgen. Hoppas kursen tar sig i kragen snart också för det mesta har bara varit menlösa, tråkiga ordbajsande föreläsningar. Får se till att ta rätt spårvagn imorgon eller snarare åka åt rätt håll, hoppade ju på tvåan så helt jävla fel var jag ju inte. Lite halv seg väntan mellan tolv:fyrtiofem och femton:femton tar ju visserligen ett tag att gå från Humanisten till Capitol. Bra med lite motion, behöver röra på fläsket.

Låt Som Spelas Nu: A Split-Second - Muscle Machine
Färg På Mina Boxers: Svart, oväntat nog...
Fråga För Dagen: När skall jag pierca vänster örat igen och vilken storlek ?
Antal Vänner Offline På Msn: 41 stycken
Var är du ?
Sitter du hemma ?
Är du på krogen ?
Har du flytt landet ?
Är du ensam ?
Gråter du ?
Är du glad ?
Fryser du ?
Är du varm ?
Mår du bra ?
Jag ägnar en tanke åt dig.


Är ganska trött ändå.

Facebook hysteri blir bara större och större,
Plastvatten förstör miljön,
Fans gråter å britneys vägnar,
Barn dör i svält,
Ja, jag sitter och äter lösgodis och dricker coca cola.

Min cola är ytlig och pedantisk, förutom det smakar den jävligt tarvligt och känns fantasilös.

1 comment:

Anonymous said...

рассслабься, гитлерюгенд, не нравится - не учи. всё равно ничего не получится у тебя.