Friday, September 21, 2007

Jag Kan (Lite I Alla Fall)...

Var ute en pyttestund, typ en kvart och det hade blivit längre om det inte börjat regna. Hur som helst var jag bestämd på att gå ut och försöka bombdroppa från ett el-skåp som jag sedan förra året insett hur tufft det kunde varit ifall man lyckats dra ett långt bombdropp utöver trottoaren. Hur som helst jag tog med mig stativet, kameran och skulle filma skiten, jag skulle satan i mig sätta det också. Vilket jag fan gjorde efter närmare 6 minuter av intensivt bombdroppande. Lyckades göra någon fin bail men som tur var så har jag hjäm och hanledsskydd på mig så jag slipper skada mig, oftas kör jag utan skydd men tänkte att det är nog lika bra när man kommer upp på lite höjder och jag hade rätt. Har komprimerat den lite från orginalstorlek på 450mb till 35mb.

Jag orkar inte diskutera med dig, det är inte riktigt rätt tidpunkt för det. Jag är trött och aningen små irriterad. Ibland så har jag lite andra prioriteringar och jag har faktiskt andra kompisar och jag är tacksam för att du ställer upp men ibland blir det inte som man tänkt sig, då får man bara att försöka acceptera det och ta ett djupt andetag och hitta på något annat. Inte mer än det, de finns fler dagar i veckan.


The difference between failure and success:

No comments: