Monday, September 17, 2007

Titta Så Konstig Jag Ser ut...

Så här skapar man konst, du tar en skitful bild på dig själv, distortar den lite med någon förinbyggd funktion i photoshop och sen så tar du bara cut out fuktionen och vips har vi oss lite sällskapskonst. Bara fråga mig inte vad skiten längst ner föreställer för då måste jag komma på något riktigt jävla fancy och det orkar jag verkligen inte. Jag gör det ändå, för er skull.





















Nä men du vet när tog och gjorde om bilden så föreställde jag mig lidande, inte sånt lidande du typ ser på så här ehm TV3 nyheterna eller ah du vet, shit man, asså sånt som att Paris Hilton tappat bort sin hund eller något sorligt. Asså du ser ju hur Paris går och letar efter sin hund eller någoting så va. Hon bara gråter, det är de mörkblålinjerna och så de lite mer bruna representerar hennes hund och den är lite utsträckt va så man ser att den typ har sprungit bort men den är ändå nära för liksom linjerna är utdragna och ganska nära Paris ändå så man vet att det typ kommer sluta bra eller nått så va.



* The Far Out Of A Distant Cry

No comments: