Sunday, September 30, 2007

Gäller Att Inte Fastna...

Nu gäller det att inte fastna framför datorn nu bara. Sitter och lyssnar Richard Z. Kruspes nya projekt, Emigrate. Ganska likt Rammstein på vissa plan men ändå långt ifrån, lite poppigt ibland kanske men helt okej bakgrundsmusik. Känns väldigt som det kommit från Mutter, många riff som liknar låtar i de albumet. Kanske inte så konstigt men ahh ändå.

Det jag har att göra nu är ju självklart att diska, kanske packa upp lite mer men framför allt att plugga. Ytterst viktigt att jag får pluggat lite nu annars kommer jag fan inte klara av tentan på torsdag. Fan med detta inlägg så gick jag om tidigare rekordet för inlägg per månad för min del. Detta är det 116:e och nog inte det sista denna månaden. Shit har också passerat 700 inlägg.

No comments: