Wednesday, September 19, 2007

Borde, Men...

Det finns så jävla mycket saker jag borde göra just nu, framför allt är att jag borde verkligen studera lite ryska nu med tanke på att jag inte gick på måndagens lektion och för att jag redan då låg ganska mycket efter men som alltid så orkar man inte, man känner inte för det, motivationen finns bara inte riktigt där. Borde även plugga lite filmvetenskap och läsa ikapp, ligger fortfarande ganska långt efter och halkar bara mer och mer efter meen det är dock inte lika viktigt som ryskan så är det något jag bör göra är det ju självklart ryskan.

I och för sig är det bättre att göra något än ingenting. Jag tog lite foton idag på ett regnigt brunnsparken orkar dock inte hämta kameran eller väskan som den ligger i där jag förövrigt har min lilla svarta bok som jag satt och diktade ner lite saker på hemvägen men motivationen finns inte ens för att hämta de två små saker. Hade jag fotat mer ifall jag haft en ordentlig digitalsystemkamera ? Jag vill ju så innerligt tro det men troligtvis inte, borde kanske lära mig denna och gå ut mer med stativet och fota lite för det är trots allt enklare att fota med en ordentlig systemkamera än min lilla fjuttkamera då det blir enklare att få en stadig bild och du kan göra så mycket mer med tanke på att man kan ha massa olika objekt osv. mycket intressant helt enkelt.

No comments: