Saturday, September 22, 2007

Mmm, Sova...

Fyfan det var gaaanska gött att lägga sig och ta en lur i någon timme efter dagens jobb, satan va trött jag var. Fan blev aningen sugen på att pierca mig nu igen, eller ah jag har ju varit de ända sedan jag tog ett hål i örat men nu så såg jag bilderna på Arlenes nya piercing i läppen samt att hon börjat töja ett av sina hål i örat också. Hon töjde från 2mm - 4mm istället som jag 2mm - 3mm, hon leder... måste fan komma ikapp. Allt här i livet är en tävling. Fan va nice jag kommer ha en lägenhet till mitt förfogande om typ 1 vecka ! Haha fan va nice...

Naken i militär boots,
Förfrusen i Ystad,
Upphånglad på mattan,
Påtagligt förvirrad i skogen,
Påklädd i öknen,
Förändrad i Göteborg,
Död i trädkojan,
Bortsprungen på Burger King.

Förgyllt äro ditt rim,
Det ända du hör är försvinn,
Åt du upp min enda kaka ?
Jag dig då aldrig kommer sakna,
Du la fram allt svart på vitt,
Vadå då allt är ju ändå mitt,
Försöker att vara lika tuff,
Då slutar din film med snuff,
Avundsjuk jag är på dig,
För du har en större grej,
Skall sluta med nästa rad,
Vill fan ta mig ett bad.

No comments: