Tuesday, September 25, 2007

Tutt...

Fan va jag är tutt hela tiden, jobbigt. Är och härjar så jävla mycket hela tiden, upp tidigt sena nätter och igång hela dagen med massa projekt. Finns en del saker som jag borde skriva in här men det får vänta för jag är lat. Lite bilder och saker jag borde slänga in, det blir definitivt flytt på fre. Var lite osäkert om jag verkligen kunde börja flytta på fre, jag som är jag, nojig med andra ord. Jaja säng köp får väl väntas på lite då eftersom folk verkar bitcha sig eller nått. Är väl egentligen inte super brådska med de men ändå. Fan känner mig fortfarande lite dålig att bara typ ta det stora rummet. Är ju så svensk och vill inte hamna i konflikt, vill vara alla till lags och inte ta så mycket plats. Får ju bara konstatera att jag har fixat mer eller mindre fixat den, eller jag har inte gjort legworket men det är ju tackvare mina kontakter jag och Nicklas har denna lägenheten trots allt. Plus att jag flyttar ju in först nu och det känns ganska orimligt att jag tar det lilla rummet. Vill han sen betala lite mindre för att ha några kvadratmeter mindre boyta så känns det väl som ett rimligt resonemang. Skulle situationen vara omvänd så skulle jag nog inte ha några invändningar dels för att man är svensk och bla bla men sen också för att det känns som ganska naturligt. Det blir nog inga problem och blir det de så får man väl försöka agera vuxet och ta diskussionen.

Shit, ångest nu alltså. Min ryska lärare mailade mig just, var ju inte där i måndags och har tänkt att prata med henne men det har ju naturligtvis inte blivit av. Åhh... jobbigt ! Har ju egentligen inga obligationer gentemot henne mer än att kanske säga bu eller bä angående om jag skall fortsätta eller inte, inte för att hon fråga de men ändå. Usch, jobbigt bara. Vill försvinna lite. Det fula är ju skuldkänslor man får, skall väl inte ha några men man får ju det lik förbannat. Mitt öra är dumt mot mig.

No comments: