Thursday, September 27, 2007

Trött Som Alla Andra Dagar...

Fan nu har jag åtminstone fått nycklarna till min lägenhet, känns fortfarande ganska surrealistiskt och inte surreellt som jag kanske vid tidigare tillfällen nämnt. Hur som helst så är det jävligt wicked att flytta, jag menar det enda jag gjort är att byta rum typ 3 ggr under min livstid och hjälpt mina syskon och vänner att flytta men själv har jag aldrig gjort det på dessa 22 år jag har befunnit mig i livet.

Låt Just Nu: Ministry - Isle Of Man (Version II)

Har en hel del som jag måste eller bör göra nu innan det blir sent men jag är bara så seg, borde plocka ner alla mina kläder och plocka ihop allt shit så det blir mindre att pilla med imorgon men om jag känner mig så kommer det nog inte hända. Skulle kunna försöka läsa eller skriva på min uppgift inför tentan men lär väl inte bli så jävla mycket av det heller skulle jag kunna tro.

Kanske borde ta något att käka och sen börja slänga ner kläder och dylikt. Vill också kunna vara duktig och plugga. Vill också vara hipp och lite wicked som en polare, Classy Leftover men jag är bara lat och en liten pussy.

No comments: