Tuesday, February 13, 2007

Syfilis & Gonne...

- Vill du dryga ut min (hushålls)kassa ?
Provocera mig,
Utmana mig,
Gör mig förbannad,
Få mig i tårar,
Få mig le,
Få mig att känna värme,
Få mig att älska.

Ensamheten är självvald…

Jag orkar inte med skiten,
Jag kan inte hålla tillbaka längre,
Jag måste släppa loss allt,
Problemet är att jag kan bara inte,
Jag vet inte hur.

Vem skulle hjälpa mig ?
Vem skulle trösta mig ?
Folk ställer säkert upp,
Jag tror bara inte att jag kommer låta dem,
Ironin slår till ytterligare en gång.

Für einen augenblick…

Jag borde sova,
Jag borde låta mitt huvud vila tungt på kudden,
Jag borde låta mina tankar vandra i drömmarnas land,
Jag borde låta mina ögonlock ta en paus,
Jag borde men vill inte.


- Ytterligheterna leker [g]enom världsrymden.
- Ta bara en sån sak som att din fru är otrogen med herr kokosnöt.

No comments: