Friday, February 9, 2007

Ctrl-(c)...

En sekt,
En sekt,
En Glocken sekt,
En stor jävla samhällsdefekt.

En grupp,
En grupp,
En grupp med självmordsterapi,
En jätte bra utopi.

- Ctrl-(c) and we got ourselves a party…
- Press [delete] to erase.
- We’re riding fast on the {internetwaves}.
- Victorious victory vanishes vastly…

Jag är spyfärdig,
Jag är uttråkad,
Jag vill inte äta mer lösgodis,
Jag vill inte ha mer socker,
Jag vill inte dricka mer,
Jag vill försvinna.

Mer och mer bunkrar jag upp,
Pengar åt höger och vänster,
Jag försvinner...

Utmattad efter sockertrippen sitter jag här,
Jag borde sova,
Jag vill sova,
Jag vill så mycket.

Går jag och lägger mig nu missar jag massor,
Går jag och lägger mig nu så...,

Kommer jag hitta någon ?
Kommer du hitta mig ?
Kommer jag hitta mig själv ?

Nu börjar det,
Kvällen har satt igång,
Tankarna kommer tillbaka,
Jag tänker på allt för att jag tar upp det,
Jag tar upp det för jag tänker på allt.

Det tar aldrig slut,
It goes on and on…

Rationaliteten vinner när den behövs,
Rationaliteten vinner när det gäller liv eller död,
Rationaliteten förlorar när det finns en enklare väg att ta.

No comments: