Thursday, February 1, 2007

Till Och Med Duschen Motarbetar Mig...

Asså nu börjar jag bli jävligt trött på skiten, helvete !

Försöker ta mig en lugnande varmdusch i hopp om att få dränka mina sorger lite ifred men icke ! Det fanns knappt något varmvatten, blir såå jävla förbannad. Dock fick det mig att inse att det kanske inte är själva självmordet jag är ute efter så utan en väg ut, jag menar vad har jag för alternativ ? Jag ser inte så många andra lösningar, det skulle vara att sitta och skära sig eller göra något annat smått destruktivt även om det inte är någon lösning så är det alltid något, jag är uttråkad.

Jag söker hjälp, jag söker en utväg, jag vill bort ifrån allt men hittar ingen lösning på mina problem så att istället bara för att sitta här så gör jag något, trots att jag är fullt medveten om att det inte kommer göra ett skit för mig så har jag åtminstone testat.

Vem vet, det kanske funkar ? Istället för att "prata" med mig själv så skriver jag åtminstone ner det i hopp om att någon stackars sate sitter och läser skiten men för mycket skall man inte hoppas på, även om någon skulle ha en lösning på det hela så är det inte säkert jag är villig att lyssna eller släppa personen inpå.

Kanske vissa som kommer bli upprörda av att läsa detta och säga att jag inte borde tänka så här och att det inte är någon lösning, må så vara men vad i HELVETE! skall jag göra ? Har ni någonsin suttit i samma sits som mig så kanske ni kan ha något att säga till om men kom fan inte och predika för mig ifall ni inte vet något. Jag behöver vara sysselsatt men det kan jag inte vara hela tiden för det skjuter bara mina problem framåt, det tar inte i tu med dem. (Inser jag nu, grattis !)

Asså fan snacka om att jag har en deppig jävla blogg, damn...

No comments: