Friday, February 23, 2007

Knarkar Du Också Socker...?

Jag vill ha socker,
Jag vill knulla,
Jag vill bara ha något att göra,
Jag är asuttråkad och smått (fööfyyld).

Det jag borde göra är att gå och äta mat,
Jag borde göra så mycket annat men känner inte för det,
Jag sitter här och låter för mig [själv],
Det brukar vara ett gott tecken på att jag behöver sysselsätta mig,
Jag borde verkligen gå och äta något,
Trots allt är jag ju lite hungrig,
Jag är så dum.

Funny, funny…
Jag är vuxen nu och då skall man inte leka,
Måste man dock göra det måste det vara vuxenlekar,
Man skall bete sig ordenligt och ordnat,
Man skall vara lugn och sansad,
Man skall vara så mycket jag brukar vara,
Man är så mycket jag inte alltid vill vara,
Man blir ganska tråkigt ibland.

Äta kanske… eller ?
* Jag skall döda er allihopa !

No comments: