Thursday, May 13, 2010

Övertidskungen...

Fan va gött jobbade idag från 05.00-16.50, lite längre än jag tänkt men men så blir det ibland. Skulle slutat 13.00 egentligen. Gött att man blev lite utskälld av en kollega för något som inte var mitt fel men orka bry sig, jag vet att jag inte var ansvarig och tog inte åt mig. Körde över min chefs prioriteringar för morgonen och gjorde det jag kände var mest behövligt och nödvändigt och visade sig att han insåg att jag hade rätt. Inget konstigt, vill ju inte gå emot han men ibland måste lägga prioriteringar på andra saker, jag har jobbat lite mer än 2 år på Byggmax han har jobbat typ 1½ månad så ah... inte mer med det. Blev kallad för Övertidskungen av min ena kollega, skulle vilja påstå att jag snarare är Vice Övertidskung och att det är Micke som är Övertidskungen på vår kära anläggning.

No comments: