Saturday, May 15, 2010

Bokmalen...

Detta är så jävla bisarrt, jag har läst ut 3 böcker på ca 4 månader, det är så jävla galet... asså jag som brukar kunna läsa ut en bok på ungefär ett år om inte längre ibland mest för att jag aldrig läste och när jag väl gjorde det var det endast på vagnen eller dylikt. Nu har jag läst mer än hälften av, Timeline-191 Series en av de många serier av författaren Harry Turtledove.


How Few Remain (1997)

The Great War Trilogy

American Front (1998)
Walk in Hell (1999)
Breakthroughs (2000)



The American Empire Trilogy

Blood and Iron (2001)
The Center Cannot Hold (2002)
The Victorious Opposition (2003)


The Settling Accounts Tetralogy

Return Engagement (2004)
Drive to the East (2005)
The Grapple (2006)
In at the Death (2007)


Så det blir väl till att börja med Return Engagement idag antar jag, får vi väl se hur lång tid det tar tills jag är färdig med den.

No comments: