Monday, May 24, 2010

Lars Blir I Alla Fall Lycklig Av Pengar...

Asså fan folk säger att man inte kan köpa sig lycka men jag skulle nog vilja hävda motsatsen. Trodde jag skulle få ut runt 19.000 i lön med tanke på att jag jobbat ungefär lika mycket som jag gjorde när jag höll på att få upp skiten i Partille och det är ju ganska bra med tanke på att jag annars får ut runt 16.000. När jag tittar ner på Nettolönen står det fan 27.337 ! Så jävla gött !!! Nu kan jag typ förhoppningsvis fixa min hårddisk, dra till Berlin och lägga undan lite pengar. Bruttolönen var på 37.204 så 10.000 i skatt men det är lugnt...

Fan jag fick ungefär 10.000 mer än jag räknade med, jag måste verkligen göra något vettigt utav detta.

1 comment:

sys said...

SHIT! Den där lönen hade man inte tackat nej till. Men jag vet hur mycket du har slitit för den, och jag hoppas att du tar det lite lugnt nu och kommer och hälsar på!! Kram