Sunday, May 9, 2010

One, Two, Freddy's Coming For You...

Jag och Packen var och såg nyversionen av A Nightmare On Elm Street och först skulle vi sett den i fredags men det blev inte av på grund av lite strul så bokade jag biljetterna då istället för idag och det strulade fram och tillbaka men till sist så gick det och allt var klart, jada jada jada, så när jag skall skriva ut biljetterna så frågar Packen "Varför stod det måndag" på biljetterna, trodde naturligtvis han bara var sitt vanliga jag och fulade sig men icke ! det var så jävla sjukt... som tur var kunde jag återinlösa biljetterna och köpa nya och fick nästan lika bra biljetter som vi skulle ha haft.

Måste säga att jag var oerhört förvånad över hur bra den ändå var, lite kort kanske och lite mjäkig i slutet men annars riktigt fet och sköna effekter, jävligt glad att jag såg den på bio ändå. Publiken var oerhört tyst och märktes knappt att man var på bio vilket är ganska ovanligt,
eller något ? Jaja hur som helst... det var gött som fan att hänga med Packen, blivit en del på ""sistone"".

No comments: