Tuesday, May 4, 2010

70-Talet Kom & Gick Igen...

Jaha, då började man att renovera sin lägenhet igen. Tänkte att jag skulle bli klar med tapetrivningen ikväll (optimistiskt nog) men planen är att bli klar med skiten tills nästa helg i alla fall.




















Jag har bara en liten fråga, vafan gör 70-talet i mitt kök ?

Det är naturligtvis så att om någon känner sig manad är det bara att komma hit och hjälpa till, jag är inte alltid hemma men det finns extranycklar och det är inte så jävla komplicerat, man håller en platta mot väggen med ena handen och skrapar bort tapet med den andra.

Så om det skulle vara så att jag kommer hem en dag från jobbet nu de närmsta dagarna och märker att allt är klart så kommer jag naturligtvis inte skälla på någon, jag kan vara ganska överseende ibland. Ni får helt enkelt tro på mig i denna frågan.

No comments: