Monday, May 31, 2010

I-Landstragedi...

Jaha, då har man blivit av med en cykel och en mobil på mindre än 1 vecka. Att cykeln blev stulen är ju inte så mycket mitt fel, att jag tappade bort min mobil, troligast på bussen är ju verkligen mitt fel. Skall försöka ringa HittegodsavdelningenVästtrafik och förhoppningsvis är det någon som har lämnat in den. Annars blir det att köpa sig en ny mobil, det suger ju ganska mycket... men men vad skall man göra ?

Funderar i så fall på att köpa en HTC vet dock inte riktigt vilken än, hade velat köpa en Wildfire tror jag då den är hyffsat billig men den kommer inte till Sverige förens om en månad typ, så länge är jag nog inte sugen på att vänta. Det blir väl en Hero eller Legend tror jag, de kostar 3290 kr respektive 3990 krKomplett. En på jobbet som har en HTC så skall prata lite med honom och kolla vad han tycker om sin.

No comments: