Sunday, July 1, 2007

Weight Loss 4000...

Under dessa 3 veckor jag jobbat har jag försökt vara mer aktiv, gå och simma varje dag, komma ut, äta mindre onyttigt och försöka hålla en konstant diet osv. och det verkar ha funkat för jag vägde typ 75 kg innan veckan drog igång om jag inte minns helt fel och nu vägde jag mig och väger 73.6 kg. Även om själva siffrorna inte direkt är viktiga så är det svårt att se någon direkt skillnad när det handlar om så lite men det är alltid positivt. Det är bara jobba på och kämpa så blir det säkert bra.

Det svåra är bara att man hela tiden rakar ner på sig själv för man inte uppfyller sina mål, att man inte går och simmar varje dag, att man inte orkar borsta tänderna så länge man borde göra eller alls, att man inte använder tandtråd, att man käkar onyttig mat osv. men får tänka så att jag har skött mig såå mycket bättre än jag tidigare gjort. Det tar tid att komma in i det och jag är en bra bit på vägen gäller att försöka se det positivt att jag gör åtminstone det lite då och då istället för aldrig.

Nu skall jag dock sova för jag börja min sista vecka på CeGe Fisk och har fan jobbat där i snart 3 veckor, shit jag har haft ett jobb. Jag har klarat av det jävligt bra och det har gått liksom, jag börjar ta mig framåt. Jag kommer få pengar, jag har fått mig ännu en merit, jag har bara lärt mig massa saker och det är bara positivt typ. Gut es gut, sova nu fan. Klockan är tjugoett:fyrtiotvå.

No comments: