Sunday, July 1, 2007

15:e September Smäller Det...

Jaha nu har jag varit riktigt galen men jag har förbeställt en fet jävla KF-Box

Released: Sat 15 Sep 07 - Ahh ! Det är ett tag kvar.

Price: $1,714.84 - Kommer kosta mig ca 10.000 + en möjlig äcklig moms här i Sverige men asså det kommer vara så värt det. Visserligen får man vänta tills den 15:e Sep innan det möjligtvis kan skickas, det är ett tag kvar men då gäller det att anväda tiden till att spara ihop pengar så man kan betala för denna jävlen, har ju iofs pengar redan men så man kan sätta sig på plus minus noll.


















Det jag behöver göra nu är att bli en framgångsrik liten hora så jag drar in massa pengar för den här boxen, behöver helt enkelt sälja mig och mina tjänster vad de nu än må vara typ. Skulle jag nu bli erbjuden jobb på CeGe Fisk och köra mer fisk så skulle jag nog ta det bara för pengarnas skull och försöka ignorerar alla idioter på jobbet och bara fokusera på det som komma skall.

No comments: