Monday, July 2, 2007

Vill Men Orkar Inte...

Vill vara vaken, vill vara social, vill prata med folk på msn och vara uppe sent men är jag det kommer det bara bli bajs på jobbet och allt blir bara fel och det är jobbigt. Man får vara social på helgen istället, hinner inte vara så jätte social när man väl kommer hem tyvärr. Vill jobba lite helger och vara ledig på vardagar ibland också, hade varit nice men men kan inte få allt här i livet. Får vara glad att jag har något för stunden och att jag kommit mig så pass på fötterna att man orkar med att jobba.

Får bara hänga kvar och hoppas på att man hittar något annat efter detta bara, hade kanske varit bra med något längre men ändå kanske tidsbegränsat. Bara för att inte ge sig in i något helt och hållet och köra ner huvudet i sanden, ta det sakta men säkert. Fick gå och lägga mig, pallar inte att vara vaken och folket verkar ju ganska mycket inte vara på svarhumör så ah...

No comments: