Monday, July 23, 2007

Nu Vet Lars Lite Mer...

Har fått ett lönebesked och räknat ut att jag tjänar 98 kr timmen, trodde jag skulle få mer men men jag överlever. Bättre än att inte ha något jobb alls och är bara lite kräsen för att jag tjänat så bra annars. Dock vet jag inte hur mycket jag skall jobba, hur det blir med skolan osv. lite hattigt men får ta det med chefen nästa vecka då han kommer tillbaka. Blir nog antagligen att jobba lite mer trots allt, pengar är mer värt. Gäller bara att lära sig hantera och ignorera det min chef säger och lyssna på alla andra istället.

Så mycket för att be alla dra åt helvete. Kanske är pengarna värda mer än mina principer, jag låter mig sparkas på för ett jobb, för pengar, för att vara en del i samhället. Kanske överreagerade lite igår, trött på tjat, trött på bråk, trött på en inkompetent chef. Pengar är alltid bra att ha och jag behöver pengar plus att jobbet är inte så dåligt, måste bara ha något att skylla på.

No comments: