Monday, July 2, 2007

Vad Skall Man Göra, Vad Skall Man Säga & Vafan Skall Man Orka...?

Träffade Saga idag, det var skoj med tanke på att det var ett tag sedan man träffade henne. Blev iofs förbannat seg efter de då man var hemma till sex och så satt man hos Victor 1½ timme typ och tittade på amerikanska The Office som verkar jävligt ball. Har bara sett ett par avsnitt men är ball, har inte sett det engelska än. Bara såå seg, sova strax antar jag. Fan jag måste sluta övertalas att slöas bort mina pengar, skall ju spara nu. Kan inte äta ute på lunchen, måste fan snåla ifall man skall kunna köpa KF-Boxen med gott samvete.

Alienmaraton på fre hos mig, ca 7½ timme Alien. Kommer bli nice som fan, de som vill komma får fan höra av sig. Lär väl knappast någon som kommer höra av sig genom att läst det här med tanke på hur stor del av de jag känner som läser denna lilla blogg och antagligen en väldigt liten skara av de människor som är sugna på att se Alienfilmerna.
- Oh De La Dy, hoppsan vilken dag...

No comments: