Tuesday, May 1, 2007

What To Do...?

Skall man försöka orka ? Har en massa skit som jag behöver göra, lägga in alla mina filmer på dvdforum så jag vet vad jag har och inte har. Dessutom lägga in all musik jag har på mina riktiga cdskivor, jag har faktiskt några sådana också. Skall även försöka lägga in alla texter från Cat Rapes Dog så man har de, har även en hel del musik jag borde lyssna igenom på datorn. Problemet är bara att man skall ta sig tiden att orka göra detta men man gör ju fan aldrig det. *skäms på mig*

Blir väl att man sitter
kvar framför datorn och lyssnar på lite Laleh, titta på min mp3spelare som laddas och tjata meningslös med folk. Med andra ord kommer jag nog inte göra något vettigt idag heller, var nära på att försöka komma ut och gå lite men det blev ju jävligt mycket med det. Kan inte någon ta och styra upp mitt liv ? - Självömkan är det som gäller idag.

No comments: