Friday, May 11, 2007

What The Fuck Do You Know...?

Transportkonvoj i skogarna,
Vi flyter fram på vägarna,
Tur är nog det,
Slapp man bli så jävla tidig.

Varmt välkomnande,
Tillbakadragen konversation,
Jobbprat,
En lång pratstund,
En uppskattad intervju,
Det blir säkert bra...

Var på intervju på El-Giganten i Borås, skriver mer sen. Är tutt...

...Sen

Fan jag kom dit typ 10.40 och var inte säker på om jag skulle varit där 11.00 eller 10.30, hur som helst så blev det en lång jävla intervju och jag gick väl ut ur butiken typ 12 så ahh närmare 1½ timme. Det smått underliga var att han inte frågade mig om fritiden, iofs vafan spelar det för roll vad jag gör på min fritid så länge som jag sköter mitt jobb. Enligt min käre bror så skulle han varit impad på att jag var så öppen och rak mot honom och de sa han till mig också att jag verkade stå för de egenskaper jag påstod mig ha så det är väl bra antar jag. Jag är bara glad att jag varit där, fan orkat komma iväg på en jobbintervju är väl inte fy skam, det börjar rulla på.

Får väl bara vänta och se vad som händer, fråga är bara vad jag kommer göra ifall jag väl får jobbet. Det blir säkert bra jag menar är typ 1-1½ månad tills jag skulle börja jobba i så fall och visst går tiden snabbt men mycket saker kan ske på kort tid, det har gjort de förr.

No comments: