Sunday, May 27, 2007

Vad Är Det Med Mig...? (2)

Hur kan jag vara så omtyckt när jag själv känner mig så off center och avlägsen ? Känner mig så osocial, hårdhudad och kall. Jag är alldeles för lite fysisk med mina vänner, särskilt när de kanske behöver lite stöd så är jag hela tiden rädd för att jag skulle bli "närgången" eller något, att jag går över personens "tröst gräns".
* Jag är så krossad...
Jag vill bara gräva ner mig,
Jag vill försvinna,
Jag orkar inte vara positiv,
Jag har inte motivationen.

- Mr. Positive, *Two Thumbs Up* Yeah!

Det känns bara banalt,
Det känns bara bisarrt,
Det kommer bara bli så sorgligt...

Jag reser på mig snart,
Det gör jag alltid,
Jag har inte råd att låta det dra ner mig,
Jag har kommit för långt upp för att låta mig dras ner i skiten igen,
Jag måste bara gå vidare utan att blicka bakåt.

Ärligt talat vet jag inte vart jag har dig i denna stund,
Jag vill inte att det skall sluta illa men det känns som om det är upp till dig,
Jag har alltid försökt men jag har börjat tveka nu,
Jag vill inte men det är den jag är.

No comments: