Wednesday, May 30, 2007

En Grå Onsdag...

Ytterligare en dag i den grå vardagen, gick upp klockan nio, det var ett stort misstag. Blev massa dötid innan man skulle till kuratorn som jag funderar på ifall jag verkligen behöver träffa. Drog mig inåt stan till för att fixa mig lite saker.

Inköp:
  1. Gummi till min brors truckar - 89 kr
  2. Boxershorts 3 st 3-pack - 294 kr
  3. Present / Presenter till Andrée - ??? kr
Lämnade även in min intresseanmälan på Movieline, det blev lite små pinsamt men jag överlevde nog. Hoppas han läser den och inte bara slänger skiten direkt, får väl höra av mig om några veckor och se ifall de har något. Fick även en trevlig överraskning när jag hade kommit hem, jag hade fått mail och inte något skitmail heller utan att jag blivit erbjuden en visning på en hyresrätt. Kanske inte är världens största och till ett ganska saftigt pris då man sett större till mindre hyra men men, måste kolla in den i alla fall.

Adress: Jacobs Gata 85 - Hisings Backa
Lägenhetsnummer: 65
Antal rum: 1
Yta: 27 kvm
Våning: 7
Hyra: 2978:-/mån
Ledigt fr o m: 2007-08-01

* Skära till spegeln och sätta upp den
* Städa mitt rum

* Gå igenom all min musik på datorn
* Generbestämma all musik
* Skriva av alla låttexter från CRDskivorna
* Lista alla mina DVDfilmer
* Titta på alla mina köpta filmer
* Titta igenom hela Kvinnofängelset

* Söka mer jobb
* Realisera projekt [Milen]
* Ut och motionera mer
* Få in struktur och rutin i vardagen
* Skära ner på min tuggummikonsumtion - Inte bra för maggen

* Prata med mina föräldrar
* Investera mina pengar
* Skaffa mig en lägenhet
* Bli självförsörjande

* Pröva på nya saker
* Ändra min syn på mig själv
* Loosen up

Gå till kuratorn - Behöver jag verkligen gå dit mer...?
Lämna in intresseanmälan på Movieline - Lite små pinsamt
Köpa boxershorts - Köpte tysen! stycken...
Köpa student present till Andrée - Better bli nöjd...
Sätta upp mina planscher - Behöver glasa om två stycken och rama in de övriga
Uppdatera min intresseanmälan till Movieline - Bara att lämna in den då...
√ Ringa Erikshjälpen - Vill de ha mina pengar ? Tydligen...
√ Söka en massa jobb som arbets[förnedringen] har gett mig i läxa - sökt tre jobb, Lidel is a bitch...
√ Städa på toan nere - Den ser städad ut, nu måste jag bara få den fixad...
√ Skicka in sjukintyg och andra papper till Alfa-Kassan (Redogöra varför jag slutade som Skolinformatör åt RFSL) - 28/7
√ Gå till Läkaren för uppföljning - framtiden ser väl ljus ut (den gör väl det ?)
√ Gå på stängd visning (...surprise)
√ Köpa biljett till Arvika, I am going... (anta inte)
√ Prata med Alfa-Kassan
√ Prata med Arbetsförnedringen
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2)
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2.03)
√ Ringa Försäkringskassan igen angående utbetalning - "de papperna har inte vi fått in" (fittor)
√ Möblera om i mitt rum ?

No comments: