Wednesday, May 16, 2007

Norge...

http://www.youtube.com/watch?v=ErCObgKJCyU - CRD Intervju

Det kommer mera...

Det var fan en crazy (närmare) en vecka i mitt nästintill hemland Norge.

Det var så att min kusin Line var (
rød)Russ, http://en.wikipedia.org/wiki/Russ och under 2 veckor framtills 17:e maj, Norges nationaldag så festar man som fan osv. allt står på sidan där typ orka dra allt... Hur som helst så skulle jag vara chaufför den 17:e maj så det blev till att åka upp på onsdagen den 16:e för att komma dit i tid och vara utvilad för att köra russebil. Det var bara det att jag var fan inte riktigt medveten om hur jävla jobbigt det skulle vara, det var minst sagt en smärre utmaning för ens sinnen då man var tvungen att hålla koll på allt galet folk som sprang framför bilarna för att skaffa sig lite russekort, man var bara såå sugen på att köra på de. - Sin sex sodomy...

17:e Maj:

Dagen börjar lugnt man går upp sex:femton för att man orkar inte ligga mycket längre eftersom jag skall ändå strax gå upp för ca. sju:noll.noll kommer min kära kusin och hennes russevänner och skall käka frukost och då gäller det att vara uppe och vara igång utifall man skall köra lite bil eller vad de nu hade tänkt sig att jag skulle göra. Vid sju-tiden kommer mycket riktigt kommer folket, själv är man fortfarande ganska nyvaken trots en dusch och närmare en fyrtiofem minuters uppvaknande men mer vaken skall man bli för inspringande kommer ett par tjejer som fortfarande är hyffsat fulla, visslandes på visselpipor i högan sky, fan va det lät!

Det kommer ännu mer lite senare...

No comments: