Wednesday, May 23, 2007

La List (Beta 0.342)...

* Sätta upp mina planscher
* Städa mitt rum
* Städa på toan nere

* Uppdatera min intresseanmälan till Movieline
* Söka mer jobb

* Gå igenom all min musik på datorn
* Generbestämma all musik
* Skriva av alla låttexter från CRDskivorna
* Lista alla mina DVDfilmer
* Titta på alla mina köpta filmer
* Titta igenom hela Kvinnofängelset

* Realisera projekt [Milen]
* Ut och motionera mer
* Få in struktur och rutin i vardagen

* Prata med mina föräldrar
* Investera mina pengar
* Skaffa mig en lägenhet
* Bli självförsörjande

* Pröva på nya saker
* Ändra min syn på mig själv
* Loosen up

Gå på stängd visning (...surprise)
Köpa biljett till Arvika, I am going... (anta inte)
Prata med Alfa-Kassan
√ Prata med Arbetsförnedringen
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2)
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2.03)
Ringa Försäkringskassan igen angående utbetalning - "de papperna har inte vi fått in" (fittor)
√ Möblera om i mitt rum ?

No comments: