Sunday, May 27, 2007

Vad Är Det Med Folk...? (1)

Fuck är du sur på mig kan du väl säga det ? Så jävla jobbigt när folk bara är griniga och vägrar prata med en och vägrar förklara att man gjort något fel. Nicklas fråga bara, är jag verkligen så bra på att hångla ? Jag skulle tippa på att mest det var bara du som var full men jag antar att man får ta åt sig äran ändå. Vad är det sen med allt folk som blir så jävla glada att träffa mig, asså är jag så jävla underbar att hänga med eller va ? Asså jag har ju inte världens bästa självförtroende och har inte så bra självbild så att allt blir ju jävligt skevt när folk säger att jag är så skön att hänga med och så trevlig och allt, jag menar det är jätte trevligt att folk säger sånna saker och man försöker ju ta det till sig men inte alltid så lätt tyvärr. Jaja, det blir säkert bra det någon gång också.

No comments: