Monday, May 14, 2007

Lägenhetstitteri...

Fan jag är verkligen så jävla lyckad, skulle gå och titta på en lägenhet i Länsmansgården dum som jag är fick jag för mig att det var en hyresrätt som jag hade anmält intresse till men det visar sig vara en bostadsrätt och jag blev lite överrumplad men men sånt som händer.

Väntar fortfarnade svar på ett mail jag skickade till campingansvarig på Arvika, eftersom jag är så jävla klantig att anta att campingen öppnar på måndagen igen som förra året så bokade jag tågbiljett upp tills på måndag men det verkar ju vara så att campingen inte öppnar förens på tisdagen så där kastade man ganska mycket 130 kr i sjön. Jaja så går det när man inte tänker till och bara antar en jävla massa.
* Ringa Försäkringskassan igen angående utbetalning (fittor)
* Uppdatera min intresseanmälan till Movieline
* Ringa kuratorn (får se)
* Söka mer jobb

* Sätta upp mina planscher
* Städa på toan nere

* Gå igenom all min musik på datorn
* Generbestämma all musik
* Skriva av alla låttexter från CRDskivorna
* Lista alla mina DVDfilmer
* Titta på alla mina köpta filmer
* Titta igenom hela Kvinnofängelset

* Realisera projekt [Milen]

* Prata med mina föräldrar
* Investera mina pengar
* Skaffa mig en lägenhet
* Bli självförsörjande

* Pröva på nya saker
* Ändra min syn på mig själv
* Loosen up

Gå på stängd visning (...surprise)
Köpa biljett till Arvika, I am going... (anta inte)
Prata med Alfa-Kassan
√ Prata med Arbetsförnedringen
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning
√ Möblera om i mitt rum ?

Solen har kommit fram igen och borde ut och gå, jag borde även göra lite saker som står längst upp på min lista men jag orkar verkligen inte ta mig i kragen och göra det. Får försöka få i mig lite mat och hoppas på att det får igång mig lite, vill bara komma ifrån och bli klar med allt. Önskar bara att jag kunde vara lika jävla aktiv som min flickvän Uma som har tänkt att gå ut att motionera innan träningen ikväll plus att hon varit i skolan hela dagen innan dess, vad har jag gjort idag ? Jag gick upp 9.20, drog in till stan timme senare, kollade snabbt på en lägenhet, åkte till Tribe och köpte mig en laberet som var för liten och detta la jag märket till när jag tittade på den men eftersom han i kassan sa att det var rätt så trodde jag honom. Jag tog ur min ring och satte i den och det visade sig att jag hade rätt, den var för kort och för liten men vad jag gör, jo jag kan inte gå tillbaka och säga till honom för nu har jag prövat den och de kan knappast sälja den igen dock så är det hans fel för jag sa att jag hade antaligen 12mm innan men det var för stort sa han och sålde mig en 10mm. Efter de gick jag till tåget och åkte hem och hemma har jag inte gjort något direkt förutom att sitta framför datorn, förslappad som vanligt...

Ifall du nu läser detta
Uma så är det någon av oss som är direkt tjocka så är det väl snarare jag än du eller ? Det är dock bra att du håller igång, det mår kropp och själ bra av. Nu är det skit väder ute igen, har jag en bra ursäkt att inte gå ut dock kan jag göra en massa annat men nä... det orkar man inte heller, alltid skall det vara något. Lat, lat, lat.

No comments: