Tuesday, May 29, 2007

Du & Jag I En Luftballong Till Minsk...

Erikshjälpen ville tydligen ha mina pengar, det var något jävla jidder med clearingnummer osv. som skulle tas bort eller jag vet inte, jag hade sagt rätt och nu skall det lilla problemet vara fixat. Så nu kan jag kryssa av ytterligare en lite sak i min lista. Så nu har jag även uppdaterat och skrivit ut min intresseanmälan till Movieline, gäller bara att lämna den också.

Nu är klockan fjorton:tretton så blev jag klar med att hänga upp lite planscher på mitt rum, nu behöver jag bara glasa om två stycken och rama in resten av de jag har plus att köpa The Kramer så jag kan sätta upp den på toan. Kan också konstatera att hittils har det inte varit så fruktansvärt varmt ute och för det borde jag vara mer tacksam för, det är skönt ändå.

Jag har fan varit duktig idag, har strukit tre saker på min lista plus att jag har gjort lite andra små saker som inte stått på min lista, asså det är sjukt hur effektiv jag är och klockan är inte ens halv 3, jag menar jag brukar kunna käka frukost nu.
* En klapp på axeln...

* Gå till kuratorn
* Lämna in intresseanmälan på Movieline
* Köpa boxershorts
* Köpa student present till Andrée

Zu Morgen...

────────────────────────────────────────────────────────────

* Skära till spegeln och sätta upp den
* Städa mitt rum

* Gå igenom all min musik på datorn
* Generbestämma all musik
* Skriva av alla låttexter från CRDskivorna
* Lista alla mina DVDfilmer
* Titta på alla mina köpta filmer
* Titta igenom hela Kvinnofängelset

* Söka mer jobb
* Realisera projekt [Milen]
* Ut och motionera mer
* Få in struktur och rutin i vardagen
* Skära ner på min tuggummikonsumtion - Inte bra för maggen

* Prata med mina föräldrar
* Investera mina pengar
* Skaffa mig en lägenhet
* Bli självförsörjande

* Pröva på nya saker
* Ändra min syn på mig själv
* Loosen up

Sätta upp mina planscher - Behöver glasa om två stycken och rama in de övriga
Uppdatera min intresseanmälan till Movieline - Bara att lämna in den då...
√ Ringa Erikshjälpen - Vill de ha mina pengar ? Tydligen...
√ Söka en massa jobb som arbets[förnedringen] har gett mig i läxa - sökt tre jobb, Lidel is a bitch...
√ Städa på toan nere - Den ser städad ut, nu måste jag bara få den fixad...
√ Skicka in sjukintyg och andra papper till Alfa-Kassan (Redogöra varför jag slutade som Skolinformatör åt RFSL) - 28/7
√ Gå till Läkaren för uppföljning - framtiden ser väl ljus ut (den gör väl det ?)
√ Gå på stängd visning (...surprise)
√ Köpa biljett till Arvika, I am going... (anta inte)
√ Prata med Alfa-Kassan
√ Prata med Arbetsförnedringen
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2)
√ Ringa Försäkringskassan angående utbetalning (2.03)
√ Ringa Försäkringskassan igen angående utbetalning - "de papperna har inte vi fått in" (fittor)
√ Möblera om i mitt rum ?

No comments: