Tuesday, May 15, 2007

Trött...

Är riktigt seg idag, fick inte riktigt gjort något av det jag hade tänkt att göra men får väl försöka på en kraftansamling tills kvällen och städa lite på toan och sätta upp lite planscher men får se hur mycket man orkar med. Jag var inne i stan ett antal timmar och strosade runt med Klara, käkade lite lunch och tog en fika, samlade mig mod till att gå tillbaka till Tribe och bytte ut labreten som var för liten och köpte mig en fin hästsko som verkar funka lite pilligt att sätta dit båda kulorna men men man lär väl sig.

Insikten att man aldrig har tillräckligt tid och ork att träffa alla sina gammla polare slår en lika hårt varje gång. Viljan finns verkligen där men så blir det att man skjuter på det och så kan man inte ta steget för det gått så länge och så känns det som om det är bara man själv som hör av sig och ahh det blir bara en negativ spiral av det hela. Kanske borde ta mig lite mat...

No comments: