Thursday, November 12, 2009

Trycka Upp Egen (Bok)...

Har under längre tid funderat på att trycka upp mina dikter och dylikt i någon form av bok och inkludera mina bilder, nu har jag bara funderat på att trycka upp det jag har som det är. Mest för sakens skull, det skulle bli något i runda slingor på 2500 - 5000 kr beroende lite vart och hur jag väljer att trycka upp den. Räknade på om jag tar en ca 75 - 100 kr så skulle det inte bli super dyrt men då behöver jag ju fått sålt den till lite drygt 15-20 personer också, om någon ens skulle vara intresserad. Hur som helst kommer jag nog göra detta inom en snar framtid för jag vill och tycker det hade varit värt pengarna, sen om ingen vill lägga ut pengar på de böcker som jag har till övers så må så vara, detta är ju mest för min egen skull och sen kan jag få tillbaka lite av de pengar jag lagt ut så är inte jag den som är den.

Vill ni ha den i digitalform så är det bara säga till så får ni den direkt utan kostnad, så kan ni se vad ni skulle slösat en massa pengar på.

No comments: