Wednesday, November 11, 2009

Jag Skäms (Och Det Blir Bara Värre)...

En låt har fastnat på min hjärna sedan att tag tillbaka och även om det är en skitpoplåt så kan jag bara inte släppa den, jag gillar typ den ?! Naturligtvis blir det värre ju mer jag gräver i det hela, lyckas hitta den efter lite sökande och det visar sig vara Ke$ha - TiK ToK jag letar efter men som sagt så hittade jag mer, hon är med på Flo Rida - Right Round och hon är en skådespelerska i The Hills. Det jobbiga är ju detta är en låt skapad för att den skall fastna och enda syfte är att pumpa in pengar, det finns inget mer och naturligtvis skall jag fastna för den. Det innebär att jag har blivit outsmarted by the man och snart kommer jag även gå med i skaran av får som står och väntar på att bli matade med information, paranoid ?


No comments: