Friday, November 20, 2009

Beyond Me...

Tröttnade på min gamla layout så jag bytte men som vanligt är det svårt att hitta en som är riktigt nice och sen är det svårt att försöka breda ut de laouter som finns men men kör på en klassiker igen så får jag väl bara nöja mig med det jag har. Håller även på att installerar om MSN för jag stör mig som fan ! på att jag inte kan använda Stuffplug till beta versionen så det blir till att installera Widows Live Messenger 8 istället så jag kan använda de många goa features som finns i Stuffplug. Varför Messenger är så pass fattigt på funktioner som det är är fan beyond me.


Jag är så jävla förbannad ! Har problem med min jävla blogg så min lilla editknapp för att snabbt kunna redigera mina inlägg är typ borta, länk finns där men ikonen för den är väck och lite svår att hitta och det är störande som fan och så har jag en jävla massa disk som skall diskas.

JÄVLA FITTKUKAR ! FASCISTFITTOR ! de tvingar mig att installera senaste versionen av Windows Live Messenger !
Detta till trots att jag inte vill, HELVETE ! FAN VA STÖRANDE !

No comments: