Friday, November 20, 2009

Duktig Som Få...

Fan idag har man varit duktig som få, jag har satt upp en tavla, två skyltar, två speglar, diskat, lagat mat, släng en massa skit, tvättat och varit en snabb vända inne i stan för att ge pappa en del tidningar. Det sjuka är att jag trodde denna lilla skylt var borta men lyckades hitta den för ett litet tag sedan då jag städade ur mitt lilla allt i allo skåp vilket var najs och nu fick den äntligen komma upp igen.

Eftersom jag har städat så bra och duktigt så hittade jag även denna grymma poster som jag ramat in, den är signerad av medlemmarna i Ministry. Köpte den efter att jag varit på deras spelning förra sommaren i London. Naturligtvis hittade jag mer skoj att sätta upp, vilket ni kan se under denna text. Ah, mitt kära Göteborg.








Satte som sagt upp lite mer, tog ner den spegeln jag hade i hallen och satte upp en ny som jag köpte på IKEA för ett jävla tag sedan och sen satte jag upp den andra mitt emot istället. Tror fan det blev ganska bra, det är ju bara att titta förbi om du inte tror mig. Var även duktig att laga mat som sagt och detta gjorde jag medan jag satte upp speglarna. Förstår om ni är imponerade men jag kan sånt där med att göra mer än en sak i taget, något som är svårt dock är ju att steka fiskpinnar, herre jävlar i mig.

De små jävlarna är spröda och ett helvete att få till ordentligt, man vet inte hur ofta man skall vända på de och vilken värme plattan borde vara på. Skall man bara värma upp de långsamt eller skall man bränna på bara uta fan ?

Hur som helst var det jävligt gött, visst inte lika kulinariskt som jag kanske brukar kunna göra men det är fiskpinnar & potatis inte så jävla mycket man kan förvänta sig men det gjorde sin uppgift, jag blev mätt och belåten och mer var det inte med det. Måste bara påpeka att jag har fan legat i som en jävel idag och fått gjort massor ! Helt otroligt så jag förtjänar denna eminenta Kaka ! som ges till mig.

Ingen som råkar ha något ? Är jävligt sugen på något gött och har inget hemma och vill så gärna gå till ICA och bara köpa på mig en massa skit men vet inte hur mycket pengar jag har kvar på mitt konto och känner inte för att kolla upp det heller. Hade dock varit fett nice med något gött och jag
behöver
faktiskt gå och köpa mig lite mjölk, varit slut någon dag nu. Har ju dessutom varit duktig så förtjänar att bli belönad.

1 comment:

Noa said...

Var köper du ramar? Antar ikea (som inte finn i Umeå). jag har skitsvårt att hitta ramar som är hyfsat stora och inte kostar typ 2000.
tycker inte att det är min stil med 50 små tavlor, det är som tjejeigt eller nått.