Tuesday, November 24, 2009

Fascinerad...

Jag måste säga att jag är fascinerad och ja... vet inte, det är något nytt att få höra detta:

- fy fan vilken jävla idiot du är, skulle aldrig ha träffat dig.

Eller ah, fick inte höra det men det skrevs till mig och jag undrar när någon senast sa något likande till mig. Skall inte säga att det inte hänt förr men det var nog ett bra tag sedan och skulle kunna tro att det blåste över och att vi kissed and made up efteråt men detta lär ju knappast hända med denna person. Inte för att jag är direkt intresserad av det heller men ah... något nytt var det sannerligen.

1 comment:

Noa said...

Hey, om det är något du vill ventilera är du välkommen att ringa anytime kompis. Eller skicka ett sms, om det känns enklare. Jag lyssnar.

OT: Hoppas din middag var trevlig. Jag avbokade min för att försöka komma till rätta med lägenhetskaoset.