Wednesday, November 11, 2009

Judas Has Gone And Done It Again...

Blixten slog till igår igen, den lilla dvärgen 3 fakking jävla timmar att plocka upp 1 paket lister, det var stendött och när han var färdig efter 3 timmar så skulle han bara städa upp också. Jag vet inte hur han lyckas men han gör det på något otroligt sätt. Idag så kunde han inte heller hjälpa Sidi genom att börja 10.00 på fredag istället för att börja 12.00 som han skall göra enligt schemat, Sidi hade lyckats lösa en kille som kunde jobba för honom men han kunde inte komma in förens vid 2-tiden och då hade det varit bra om han börjat 2 timmar tidigare men det gick inte för sig alls ! Vem tycker ens om dig Idifix ?



Inte första gången detta händer, asså jobbar man ihop måste man kunna ställa upp för varandra. Eftersom jag inte skall till Norge förens på lördag så kunde jag ta Sidis pass och hjälpa honom och även om jag inte är super taggad på det så underlättar det för mig då han tar min nästa fredag så då blir det bara 6 dagar på raken istället för 9.

No comments: