Friday, November 6, 2009

They Tricked Me...

Det är fantastiskt hur de lyckas, satt och zappade på tvn lite och fastnade på 5:an och filmen Poseidon och det är ju naturligtvis en jävligt cheezy film där en båt kapsejsar och ah det är en grupp människor som naturligvis försöker ta sig ut och behöver vara i en massa vatten och trånga utrymmen för att klara av det. Jag lyckas ju självklart fastna i filmen då jag sett lite av början innan och blir smått klaustrofobisk och den fångar min uppmärksamhet men jag skyller på att jag mest är nervös inför imorgon, skall ju fan se A-Ha !




Måste ändå säga att min jävla orginal laddare suger balle, har ju en Nokia Express Music och den jävla kabeln är svinkort och jag behöver typ sitta på golvet vid uttaget för att jag skall överhuvudtaget kunna prata i telefon medan jag laddar samt att uttaget sitter på sidan av telefon uppe i övre hörnet vilket gör det ännu svårare att prata med skiten än ifall man skulle haft den i botten som typ alla telefoner alltid haft. Utifall jag behöver göra ett nytt inköp av en ny jävla mobil någon gång så kan jag väl tänka på detta samt att jag skall kolla efter batteritid för denna suger balle ! Är inte super nöjd med denna men den duger ändå.

No comments: