Tuesday, November 3, 2009

Hopefully Has Lars Redeemed Himself...

Så var man hemma äntligen efter att suttit ett par timmar hos syrran och hjälpt henne fixa lite med hennes dator igen och förhoppningsvis gick det lite bättre denna gången. Var en jävla massa installerande och lite frustration men det gick nog ganska bra tillslut. Var även på El Gigantó och köpte mig ett par nya kosslurar, skulle tippa på att detta är 6:e eller 7:e paret sedan jag fick dem den där julen för en sjuhelvetes många jular sedan. De flesta har gått åt då jag lyckats rycka sönder kabeln till någon av lurarna så det börjat glappa och senaste lyckades jag knäcka men hur som helst var det nice att åter igen kunna dränka omvärlden med mina ljuvliga låtar, inte haft den möjligheten på ca 1½ vecka. Hittade förövrigt den där jackan jag blev förälskad i på H & M, provade dock inte den men lär komma andra dagar när jag kan göra detta och om möjligt köpa skiten också. För de som inte visste de så har jag typ jackmani.

No comments: