Friday, November 6, 2009

Far More Superior...

* Jag har sedan en tid tillbaka insett att hoodar med dragkedja är far more superior getemot de som inte har detta, till en börjat tyckte jag inte om det då det förstörde tröjan och särskilt delade fickan på magen som många har men nu har jag börjat se fördelarna och erkänna att Charles hade rätt när vi hade en diskussion om detta. Det är ju skit gött att bara kunna öppna upp det lite ifall det är varmt och ah... det är gött helt enkelt, nu är det så att jag snarare väljer en med dragkedja än en utan.

* Under ett tag nu har jag testat att köra med tabbar istället för att öppna en jävla massa fönster och det behagar mig inte så jag tänker fortsätta köra old school eller något... är ju lite konservativ av mig eller mest bara lat.

No comments: