Thursday, November 12, 2009

Behöver Bli Oskuld På Nytt...

Tror det skulle vara sunt för min del ifall jag blev oskuld på nytt, behöver lära mig att slappna av och inte tänka så mycket, skulle behöva börja om med en massa saker för att förhoppningsvis lära mig att slappna av och bara försöka go with the flow inte för att det är särskilt lätt när det kommer till mig. Så om någon känner sig manad att försöka hjälpa mig så är det bara att säga till, tror jag skulle må bra av att bara ta allt från början och kunna bli trygg, lugn och bara följa mina instinkter istället för att fundera så mycket över det hela.

P.s. Melinda är en filmtittarvänlig människa, alltså hon besitter de kvaliteér och egenskaper som krävs för att man skall ha en riktigt gemytlig filmupplevelse. Det viktigaste är att man inte hela tiden ifrågasätter allt samt att man inte tjatar om en massa andra saker hela tiden som förstör stämningen men samtidig så skall man ändå kunna föra en viss dialog för den totala filmupplevelsen. Dagens Ord (Således): Filmtittarvänlig - läs ovan.







*
Till Noa


Onani, onani,
Självhateri.

Onani, onani,
Tvångsmani.

Onani, onani,
Psykoterapi.

No comments: