Tuesday, March 3, 2009

Vill Ju (E)gentligen Sova...

Asså jag vill ju egentligen gå och lägga mig nu men jag försöker fan tappert hålla mig vaken, gick upp nollfyra:tjugo för att ha tid att äta och laga lite mat att ha till lunch idag på jobbet (det var ett tag sedan jag åt egenlagad mat på jobbet). Det finns väl en hel del att säga om mitt lilla besök i Stockholm men jag tror inte jag orkar börja ge mig in på det än. Kan bara konstatera (innan jag glömmer av det) att det var en på Örebros station som uppmärksammade mig och mina piercingar och gav mig en komplimang för de, jag blev glad. Fan jag borde också göra sånt oftare, problemet är bara att man är rädd för att folk tror att man stöter på de eller något.

Veckan:

Idag - Dra till Blå Huset och få tillbaka pengar för Die Krupps biljetter.
Onsdag - Träffa Tull ?
Torsdag - Dra ut med Maria.
Fredag - Hänga med Sol.
Lördag - Få högtalare av Konve.
Söndag - Eh... dunno.

No comments: